Wednesday, January 12, 2011

I'm Back

Salam All,

Firstly, saya mohon maaf for being in a hiatus for such a long time. Selepas menyiapkan kek terakhir bulan november lepas, I was busy attending to my son yang baru lepas berkhatan. Saya ada menyiapkan beberapa tempahan tapi tak berkesempatan nak upload the photos sebab macam-macam perkara berlaku sepanjang Disember, one after another. For an instance, semasa saya menyiapkan tempahan kek thomas (tunggu pics nanti ;-)), saya terima berita that my beloved grandfather meninggal dunia. Things went a bit chaotic afterwards dan saya terpaksa tolak beberapa tempahan. But still managed to deliver a few orders untuk majlis perkahwinan.
Alhamdulillah, your continued support has made me stronger.
I promise more photos selepas ini :-). Do come back ye. And thank you again.

Juzcakes